Aooowiiiii

Åååh jag är så glad så glad! Checkade mitt bankkonto.. Fuck yeah! Det lönar sig med två jobb kan jag säga!! :D Så nu kan jag andas ut och slippa leva som jag gjorde förra månaden, det vill säga på ingenting.

Ska dra till jobbet här alldeles strax, börjar om 40 min, måste hinna dricka mitt kaffe innan jag börjar!

Senare i veckan ska jag fixa burret hos Sanna. Har verkligen ledsnat, så nu ska det bli somrigt med blonda slingor och klippas till lite! Det e dejlig!
Jag, Fia och Helena ska också dra in och shoppa här nån gång i veckan. Får se när, jag jobbar 14-21 hela veckan så det kommer bli något stressigt om man skulle dra innan. Så förmodligen helgen!

Veronica kom på den superhärliga idéen att ha en rockgrillning här vid oss om några helger. Nice musik, shysst käk och härliga kompisar och så klart god bärs! Ser verkligen fram emot det! Hoppas bara hon och Victor hinner skaffa sig en grill innan dess! Annars får vi ta min gamla engångsgrill sen förra sommaren hahahah! Funkar ju hur bra som helst! Hrmm..
Så  det är nånting att se fram emot! Har inte grillat ett dugg i år. Skäms.

Nej, dags å sätta på sig ett par byxor och sticka till jobbet!!

Peace out my dear friends!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snälla,Snälla,Snälla... Gör ngt vettigt med dina hårt tjänade pengar, som att spara lite och inte shoppa/festa upp allt, jaja..fridens min Ängel

2009-04-27 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback