Fucked up

Jag är helt död.. Utbränd känns det nästan som. Började känna av det på Donken igår. Jag fick feberfrossa och hade ont i hela kroppen och kände mig helt kraftlös.
Så jag gick hem, somnade i soffan vid sex, och vaknade åtta imorse. Utvilad. Kändes jätteskönt. Men jag känner mig fortfarande helt hjärndöd och kraftlös. Så jag tänkte vara hemma hela veckan. Och vila.
Det har varit mycket på senaste. Mycket jobb och en massa annat man har tagit på sig.. Så jag ska ta det lite mer lugnare nu.
Jag vill åka iväg nånstans. Men jag vet inte vart och när. Typ nu?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Och kanske dålig sömn.. dessa jäkla snarkare ;) Vet du vad du ska göra när han snarkar..? sätt fingrarna i näsan på han.. det är skit kul. haha!

2009-04-08 @ 18:49:39
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Monster

Veronica, det där låter ju inte vettigt alls!

Jag, ehm... Jag menar han(!) kanske andas genom näsan!?

Gör hon det kanske han inte får någon luft..

Inte alls kul! haha..

2009-04-08 @ 22:48:08
Postat av: Veronica

"Monster";) Det är ju det som gör det hela roligt..

Istället för att lägga ner energi på att bli irriterad för att man inte kan sova så får man helt enkelt underhålla sig själv. Den som snarkar får skylla helt enkelt.. skylla sig själv. . .



Testa Johanna.. Och så spelar du in det med mobilen så vi andra kan ta glädje utav det också. :-)

2009-04-09 @ 21:55:32
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback