God morgon god morgon

Än så länge så har det inte kommit någon snöstorm och jag är så glaaad! Vaknade av  att jag hörde fågelkvitter utanför mitt fönster. Det var trevligt :).
Sen kom Matilda förbi och vi käkade frukost på min balkong och snackade skit. Jättemysigt :D! Plus att hon hade på sig ett par skitsnygga skor från, ehmm,, Topshop tror jag det var, bruna med typ 15 cm klack. Jag testade dom men fan jag kunde ju knappt gå och det kändes som att mina fötter skulle gå av. Credd till Matte som kan gå i dom där!! Fett snygga.
Vill också kunna gå i såna skor, men jag och högklackat är som att dricka apelsinjos efter att man borstat tänderna.
Måste nog öva lite! För högklackat är ju sexigt.

Igår så var jag och Fia och köpte lite till imorgon. Köpte vin, sprit, likör, lite olika groggvirke. Massa glass och kex och ost och vindruvor och avokado. Och så gick vi in på In & Finn och köpte ett nytt ljusfat och ljus och lite stenar att ha på vardagsrumsbordet. Det blev skitsnyggt. Kul med lite nytt! Och det var skitkul att handla med henne. Så vi ska dra till IKEA här nån dag och kika och vara varandras smakråd :)!

Sen gick vi hem hit, lyssnade på gamla skivor och bara snackade skit. Sjöng lite singstar. Var så längesen vi bara var. Det var jättekul!
Och sen så bytte jag tid med Emelie, så jag jobbar på dagen till tre. Yayy! Så då behöver det inte bli så jäkla sent! Tack!


Senare på kvällen så drog jag och Toni och käkade på Gula Villan, där vi träffade Patrik och Jenni. Gott med pizza. Sen hyrde vi film. En skräckis. Ska fan aldrig hyra skräckisar. Varje gång jag har gjort det så är det största b-filmen!! Så vi satt typ och garva åt skiten.

Idag drar han på träningsläger i Eskilstuna och ska vara borta hela helgen. Tråkigt.. :(..


Nej fan nu skiter jag i det här! Ska hoppa in i duschen!!


Peace out!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Mår du bra idag bruuuuuden :D

2009-04-05 @ 14:26:56
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback