Have you ever..

Har en bra dag idag! Humöret är på topp och jag känner mig  sådär extra snygg. Alltid kul när man har såna dagar!
Lite rött läppstift på läpparna så ser man genast piggare ut. Jag har verkligen blivit en sucker för rött läppstift nuförtiden, det är sällan jag går ut utan det haha!
Sen så har man suttit ute på balkongen i den härliga vårsolen med den vanliga frukosten, kaffe och cigg.
Nu blir inte morsan glad men men, vad ska man göra när man inte är särskilt hungrig? Då blir detta alldeles perfa.

Igår fick man reda på en inte så glad nyhet, eller jaa.. det beror väl på hur man ser på hela situationen.. Men för henne var det inte särskilt kul.. Gumman, dina vänner finns här för dig! Älskar dig och ställer alltid upp. No matter what!

Skulle ha gått på möte på McDonalds idag, men det blev ju inte av. För såklart ska någon vara sjuk så jag måste jobba istället. Jag som sett fram emot att inte jobba. Men vad ska man göra. Man är ju shysst och ställer upp för sina comrads. Inte långt pass heller, 16-20. Hoppas det inte blir största rushen nu! Va fan, det är lågkonjuktur, var får folket pengarna ifrån?? Och vi har höjt priserna som fan nu. Det är ju dyrt på Donken! Gå å sup istället.

Ååååååååååå det finns en del saker jag måste reda ut också.. Är en del som inte står rätt till. Eller gör det det? Jag vet inte.. Orkar inte gå runt som ett fucking frågetecken iaf.. Det har jag gjort tillräckligt många gånger, flera gånger för mycket! Och jag klarar det inte längre.. Hjärtat orkar liksom inte. Är trött på att bygga upp murar, som sen äntligen rivs ner lite bit för bit. Men som jag sen bygger upp igen, och som blir svårare att riva ner. Jag orkar inte.

Nu ska jag inte sitta och glo här längre! Upp och shejka och sjunga för fulla muggar som en jävla jude och bara inte bry mig om nåt!! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback