Heaven's on fire!

Igår var det utgång för mig och Veronica!
Först föra vi lite på Gröne Jägaren, sen vidare och tog en öl på Kellys, och där var det fan smockat med folk!! Så vi sket it och drog till Anchor. Där var det riktigt nice. Bra musik (GnR, Kiss, Pearl Jam), god öl, skönt folk och snyggt folk. Nu vet vi vart vi ska dra nästa gång ;D!
Sen ringde vi upp Fredde, Patrik och lite annat löst folk vi träffade på tåget och dom var på Temple Bar, så vi drog dit. Men när vi kom fram så var dom inte där, vi mötte bara en full skåning som stod och skrek "Malmoeeee Malmoeeee!!!" Så vi drog därifrån bort till Medis bort till Donken där dom satt, och då måste jag såklart fyllekäka. Måste ju orka med hemresan med den där jävla nattbussen som suger fet.. Men allt som allt så var det en riktigt nice kväll med en riktigt skön brud :D! Tack!

I fredags så var jag och shoppade loss. Reeeeeal nice! Det behövdes, men min plånbok blev inte glad.. Köpte en svart rutig klänning från New Yorker, vita solglasögon med döskallar på sidorna också därifrån, en blå jacka, glansiga leggings, askoola trosor och små hårnålar med rosor på från Topshop, en lång blå casual tröja från Gina, röda Converse, en lång vit t-shirt med tryck, en kort svart midjekjol, vitt linne med rosor på, läderarmband och halsband från JC... ehhmmm, det var nog det! Och så skaffade jag mig linser också, det var på tiden. Har inte haft det på en månad nu.

ÖÖHHHH!!!!! Vad ska man göra en dag som denna då? Typ ligga inne och vara allmänt seg efter gårdagen och tacka Gud för pollen? I love pollen! Pollen makes my day! Yayy! ... Fast det är inte så farligt som det brukar vara iaf. Asså shiiieeet, hjärnan känns som kolasås nu bara för det. Urrk.

Har du analklåda?

ÖÖÖÖHHHHHH!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

You rock bruudäääään :D

2009-04-26 @ 21:25:01
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: millie

ååhh vilken fin header du har :)

2009-04-26 @ 21:26:58
URL: http://sweettastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback