Highway to hell!

Har precis duschat och lyssnar på Rockklassiker på högsta. Real nice. Orkar inte jobba om två timmar.. Känner mig rätt seg, men lär komma igång snart!
Fan vad april har gått segt, så jävla segt!! Längtar som fan till helgen, till pengarna.
Skulle egentligen ha fått en sminkning på Make up store, men den får jag skita i nu eftersom Georgos har sin konfirmation då. Känns lite tråkigt med tanke på att jag skulle fått gratis smink också! Men som sagt, familjen först och främst! Och sen på kvällen blir det rock med Veronica! Ser fram emot :D!
Igår möblerade jag om lite i rummet, blev mycket bättre än förut, much more space. Sängen tog ju upp fan halva rummet, nu kan man iaf gå där haha.
Dagiset ringde idag och undrade om jag kunde jobba, idag.. Kändes rätt segt att dom ringde samma dag som dom vill att man ska jobba. Hade ju lite annat inplanerat som jag skulle göra klart idag. Kan jobba där hela veckan men känns bättre om dom frågar en dag innan liksom. Så hon skulle höra av sig.
Måste kolla idag också om min semester har gått igenom.. hela juli. Gud var skönt att få vara långledig för en gångs skull. Så jag hoppas!!

Nej nu ska jag sätta på mig ansiktet! Hörs! Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback