Home från work

Kom hem från jobbet för typ en halvtimme sen.. satt på möte två timmar och fick testa nya burgare. Fyfan vilka goda säger jag bara! Och dom kommer nästa vecka. Yayy! Då rekommenderar jag er att ta en sväng förbi Donken ;).

På söndag ska jag träffa Patrik. En gammal kompis som jag känt nu i... va fan blir det? Typ 5-6 år? Jag vet inte, men länge iaf! Haha :P Ska bli kul, inte träffat han på typ ett år nu, så vi ska väl dra å ta en fika nånstans inne i stan! Catch up lite.

Jaaaaaaaaaaaaadu... vad mer kan man skriva. Känner mig inte såå värst skrivarsugen just nu.. Är rätt så trött efter jobbet, och ska upp tidigt imorgon till dagiset. Så det blir nog sova alldeles strax!
Ajuste  fan, har ju tandläkaren på torsdag. Usch, har ett jävla hål som dom ska laga. Känns sådär lagom kul! Kommer få fett mycket bedövning, måste det annars så känner jag fan hur dom borrar och det ilar och gör ont som fan! Så kommer gå där med hängläpp och känna mig som en grottmänniska.

Tack för idag, Ha det bra. Peace out.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får provision av Mc Donalds när du ger de GRATIS reklam..???/ Mamma.

2009-04-28 @ 12:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback