Soooooooool!!

Och när det är sol ute blir man ju så himla glad!! Känner mig på topphumör nu! Förutom att jag är fett hungrig. Måste bli bättre på att äta frukost.. Och att jag såg den första spindeln för i år. Ryyyys.

Om två timmar ska jag träffa Fia. Vi ska köpa lite dricka till helgen. Lite vin, sprit och annat groggvirke som vi ska ha på lördag då alla tjejerna kommer över. En helkväll med dom var så läääängesen! Så det ska bli kul att träffas och bara snacka skit  och umgås. Sen ska jag fixa lite smått och gott som man kan käka, och nån god efterrätt.
Sen så får vi se vad som händer! Jag är öppen för förslag! ;D
Det tråkiga är ju att jag såklart ska jobba till halv nio. Men jag ska försöka byta tid med nån, eller om jag kanske kan få gå tidigare. Annars så får jag väl jobba hela tiden helt enkelt.
Men jag ser fram emot lördag iaf!!

Nu har jag skissat på en tatuering jag funderar på att göra. Den blev skitsnygg! Förutom att den nedersta rosen blev lite för stor. Det är en döskalle den här också, med två rosor, en ovanför och en under skallen. Ska se om det går att lägga in den här bilden på bloggen den här gången...

Då kanske jag ska ha den på min högra överarm, eller kanske på baksidalår, eller kanske på sidan av svanken. Där allt fett är hahaha! Hehe, yeah well, hur som helst så får vi se. Har en massa andra ideer på tattoos som jag vill ha, så det kanske blir nån av dom först.

Och det sega är ju att jag inte har fått nån lön från dagiset, men nu i april så kommer jag få både februarilönen och marslönen OCH donkenlönen. Så fetttttt naaaaajjjzzz!!! Då kommer det klirra och jag kommer vara fett glad för nu lever jag på praktiskt taget ingenting. Känns ganska b..

Sitter och lyssnar på en gammal skiva jag brände förut. Bra musik ju! Man får massa nostalgikänslor. Kanske därför den är så bra! Man får ju särskilt mycket nostalgi om man lyssnar på skivor man brände när man var 14-17 årsåldern. Det var ju under den tiden allt hände. Allt jävla kul och knas som man gjorde. Allting var nytt, och nästan allt var förbjudet. Aeeej teijder teijder..
Nu när det är sånt härligt aprilväder tänker jag tillbaka på när jag Fia och Jenni satt på min balkong och pintade. Fan det var riktigt nice. När är det nu, typ 3 år sen??
Tiden bara flyger iväg!! Allting förändras men man känner sig ändå för det mesta som 17 år.
Jag kommer säkert bli en sån där kärring som vägrar inse att hon är en kärring och gå runt och försöka se ungdomlig ut med tajta byxor och tröjor och för mycket smink hahhaha. En sån där nostalgitant som längtar tillbaka till tiden då hon var ung och vägrar växa upp.

Nej nu tänkte jag koka mig lite kaffe och sätta mig på balkongen och njuta av vädret innan det försvinner i en jävla snöstorm igen!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback