Weird, jag pallar inte

Är det så här det ska vara eller? Fett jobbigt.. jag orkar inte. Allting känns så jävla weird.
Alla dessa tankar och känslor som bara flyger iväg.. Det är otroligt hur man själv kan överdriva allt själv. Vad ska man göra?

Yester-you, yester-me, yesterday.

Nej, nu ska vi inte vara såna! Det är fint väder och jag är hemma med min bror, som jag älskar över allt annat. Det är riktigt nice att vi kommit så mycket närmare varandra nu när vi bor ensamma tillsammans. Även fast vi är osams ganska mycket och han är den som ilskan kommer ut på så är han iaf bäst :P. Hope u know that bro!

Hade tänkt möblera om i mitt rum idag. Its nice with a change once in a while you know!

Nu har jag inga mer tider på dagiset för denna månad.. Känns lite tråkigt. Hoppas dom ringer! För jag tycker verkligen om att jobba med ungarna där! Och personalen är shysst också!
Det är verkligen roligt att se hur alla barn utvecklas, och hur olika alla är. Man får så mycket tillbaka från dom. Och jag har också utvecklats mycket genom mitt arbete där.
Is niiize.

Längtar till löning nästa vecka!! Den här månaden har gått så jävla sakta bara för att man inte haft cash, allt sket ju sig så nu får jag mina tre löner den här månaden. Sweet!

Pusselbitar pusselbitar.. Alltid denna tomhet av saknad som dyker upp. Vad??

Yeah well. Fuck you.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma här.. pusslet kallas livet, bitarna faller olika ibland och ibland hamnar de på rätt plats och då känns allt såå skönt.

Försök att göra roliga saker,prata med roliga människor...speciellt när man känner sig "virrig"och "stirrig",grubbla inte så mycket, allt löser sig på ett eller annat sätt, det är ngt som är säkert.puss älskar dig/ Mamma

2009-04-19 @ 16:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback