Yuhuu

Lördagen var kul!! Jobbade till två. Sen kom Fia över.. Vi satt och lyssnade på musik och tog ett glas vin på balkongen och njöt av det underbar så underbara vädret!
Sen innan brudarna kom så gjorde Fia lite välkomstdrinkar och jag la fram lite kex å smått å gott.
Sen så satt vi och snackade skit, sjöng singstar. Och när Veronica kom så hade hon med sig Sanning eller Konsekvens som vi satt och körde haha. Var askul! Och man blev ju inte nyktrare direkt..
Sen kom lite kompisar till Veronica över, och Matilda joinade. Sen så drog Fia hem.. Sen drog Jenni och Sanna, sen drog Emelie. Och så var vi bara några kvar. Och vi drog till Tbs.. ångrar det. Det var rätt dött där. Så vi gick tillbaka hit. Jag gjorde rostade bröd med sylt och ost till alla, haha!
Och sen var det läggdags.
Men det var jävligt kul att the crew var samlat igen. Var ju så himla längesen. Så det var som en liten gathering!
Love you girls!! Vi får ses snart igen!

Träffade Toni igår som varit borta hela helgen på träningsläger! Så kul och se han igen! Jocke hade över lite kompisar som kollade film så vi joinade.
Och mycket sömn inatt kan man ju inte säga att jag fick! Sover ju bredvid ett jävla monster haha! Om du har sett "Glasblåsarens barn" så vet du vad jag menar när jag nämner det där fettot till barnflicka när hon ligger och sover..Allting skakar. Så är det på nätterna med Toni hahahah!! Inget illa menat gubben.. :P
Så han sa imorse.. "Förlåt för att jag inte låter dig sova om nätterna. Jag är ett monster.." Och typ skämdes.
"Ja, du är ett monster!!" sa jag, gravallvarlig och skitsur och skittrött! Men jag tycker om dig iaf!! <3
Och snart så ska  vi dra in till Söder, jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Det blir nog till att äta nått gott hoppas jag! Kul att dra till Söder också, love that place och det var så himla längesen jag var där! Ska bli riktigt kul att få träffa Toni också, jag saknar han redan!

Nu måste jag fixa mitt hår! Det är jättelockigt nu efter att jag duschat.. Inte sådär snyggt lockigt. Mer svinto typ.. Hahaha!

Peace out och ha en bra kväll mina kära!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tbs ångrar man väl alltid :P hahaha :D

2009-04-07 @ 06:26:47
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback