Den 25e smäller det

Det första jag gjorde var såklart att åka till Skärholmen med mamma och shoppa loss!
Blev ett par mörklila jeans, en ljusgrå stickad tröja och ett par sköna tjocka angorastrumpor från Cubus.
Ett par svarta leggings i jeansmaterial, mörkblå leggings, en mörkblå rutig skorta i grungestil, ett rött linne, en gråsvartrandig tröja och så lite armband och örhängen från Gina Tricot.
Synd bara att min kamera är ... nånstans, annars skulle ni fått se mina nya fina kläder ;P.
Nu saknas bara ett par nya skor, väska och jacka!

Och lördag närmar sig med stormsteg! Det ska bli jättekul. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa till farmor i födelsedagspresent.
Och jag är nervös inför den där jäkla sången! Haha! Sjunga inför, ja va fan blir det? 50 pers, och inte har man övat nånting. Kommer gå skitbra. Blir nog tvungen att få i mig några starka om jag ska ta mig ton.

Imorgon am I going to kick some beanass! Prepare to loose moddafockah!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jeansleggings är så sköna =) Jag älskar mina!

2009-08-26 @ 10:24:05
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback