En halt hiphopare

Vaknade för 20 min sen. Aj aj, inte bra. Måste skärpa mig. Fast det blir ju så när det är jäkligt svårt att somna om nätterna.
Och jobba om en timme också.

Min fot gör fortfarande ont sen stukningen vissa stunder. Som nu när jag skulle gå och hämta mobilen, kunde jag knappt gå ordentligt för det gör ont när jag böjer foten i en viss riktning.
Kan nog vara därför jag fortfarande går lite konstigt. Som snälla Chrille sa för någon vecka sen,
 - Hur är det med foten?
 - Jo, tack det är bara bra.
 - Men du haltar ju fortfarande?
Har fan också märkt att jag, när jag går långa sträckor går lite konstigt. Lite stelt med ena benet.
Plus att jag tydligen går som en hiphopare också och svänger med axlarna.
Sånt är ju alltid kul att höra. Du går som en halt hiphopare. Oh yeah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp sköna/"riktiga" skor,(tänk att jag säger detta,inte klokt)mams

2009-08-11 @ 09:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback