Fan för räkningar..

Nu har jag suttit och betalat, och betalat... och betalat.. Och betalat.
URGHHH!!!! Känner hur ångesten redan nu kommer smygande längs ryggraden.
Dags att hitta ett nytt jobb kanske?
Men först utbildningen, och att hitta en lägenhet. Först och främst. Sen kan jag leta annat jobb.
Men det dåliga är att min resturangchef säger att jag inte kan få på papper att jag är heltidsanställd förrän om en månad!
Så inte förrän då kan jag gå till banken och fixa lån och hejfaderuttan.
Nån som har ett spareroom? Någon? Lägenheten lär ju gå när som. Synd att man är så seg på att få arslet ur vagnen.
Well.. Another lesson learned!

Dags att dra till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det finns till salu här vid oss =) Mouhahahaha.. Mitt emot.. ;) Nananaaaa

2009-08-27 @ 17:57:39
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Mamma

seg jaaa... har ju fösökt hjälpa er båda att lyfta er tunga gump...ett bra tag eller hur??

2009-08-29 @ 17:43:55
Postat av: veronica

Johanna! Jag kan fixa jobb åt dig, det vet du. Men du svarar ju aldrig. Ge mig en timme av din tid så jag kan berätta hur du kan tjäna massor av pengar. Det kostar inget att lyssna. Ring mig. Kram Veronica

2009-08-29 @ 23:12:13
URL: http://skincare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback