Fördriva tiden lite

Klockan är 15.45. Farsan kommer snart och hämtar upp oss, och så ska vi fixa is på jobbet.
Jag har suttit klar i en timme. Iklädd ett par nya högklackade skor, svarta jeansleggings och en mörkblåturkos tröja.
Jocke går runt och velar sista minuten. Jag är ganska van kan jag säga. Han ligger i kalsonger fram till att det är en kvart kvar att dra, och så hittar han aldrig nåt att ha på sig. Så jag sitter här. Försöker driva tiden. Med Pearl Jam i bakgrunden.
Väntar på pappa.
Och det är varmt som fan!!

Förresten! Ska på visning nästa söndag, det är en etta här på Munkhättev. 19. Mäklaren ringde mig igår och sa att dom tagit emot min intresseanmälan och frågade hur jag hade med lån och sådär och sa att han kunde fixa med banken som hans firma har.
Så det är riktigt nice!
Det tråkiga är ju bara det där jävla anställningsbeviset som kommer ta 100 år att få fram.
Ska även på en visning i Tullingeberg samma dag, en etta där.
Jag hoppas det här går vägen! Gäller bara att ligga i.
Och tjata på chefen.

Jahaa... Hatar att vänta. När man är redo att ge sig av. Bara vänta... vänta..
Nej nu ringer jag.

Ha en bra dag alla kära! Det ska jag ha! :D


Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha, kan förstå det. Det var ju ett tag sen ;) Men det är klart du ska börja läsa den igen! ;D

2009-08-30 @ 17:37:43
URL: http://jennnifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback