Ghost

Som mitt horoskop sa: Saker och ting som var planerat skulle inte gå i lås. Och det har ju sin särskilda anledning. Va fan tror folk egentligen?
Haha, ja herregud. Inte så att jag bryr mig.
Sanna har gått hem, vi satt och kollade på Hemsökta Hus och hade lite lördagsmys.
Det är fan riktigt skönt att bara sitta hemma och ha det bra, chilla med kompisar, titta på en bra film. Har nog tröttnat lite på att ständigt festa vareviga helg. Och särskilt nu efter semestern haha.
Oj, klockan är fan tre och jag är inte ens trött. Det suger. Fast Hemsökta Hus är ju spännande, även fast man inte vet hur mycket som är sant och hur mycket som är bluff. Jag tror ju på spöken så det är intressant. Har ju själv varit med om övernaturliga saker, så jag tror på att det finns någonting här bland oss.
Ahhh, sitter här och skrämmer upp mig själv. Jäkla program hahaha. Och brorsan är inte hemma, buuu. Hur ska jag lyckas somna? Kommer söka efter varenda liten sak som låter eller se nåt och inbilla mig själv och tycka att jag känner nån närvaro.
Men jag kan inte sluta titta. GAH! Hahahaha.
Det jag är rädd för när jag har gått och lagt mig, är att jag ska vrida mig åt ena sidan av sängen och upptäcka någon som ligger bredvid och stirrar på mig. USCH! Fan måste jag sitta och skrämma upp mig själv? Får ju för fan gåshud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback