Hallå!

Snart dags att bege sig mot jobbet. Det blir stängning hela veckan. Förutom fredag då jag är ledig.
Men det ska bli kul, härligt att jobba och komma igång.
Igår kväll vart det lite kaos, men jag tyckte det var skitkul. Det var jättemycket folk, i driven och i kassan och vi var fyra som jobbade. I vanliga fall brukar jag bli fett grinig och irriterad, but not this time. Gillar när det blir mycket att göra och när det är stressigt, så för det mesta är det kul!

Härligt, nu har man varje helg planerad också. Och jag längtar mest till när vi ska få fira farmor. Det kommer bli jättekul!
Med partytält, liveband, god mat och massa nära och kära. Fast jag blir lite stressad när jag tänker på att den här texten till henne måste bli klar. För det är den inte för 5 öre. Och festen är om drygt 3 veckor. Och jag tror knappt att vi alla barnbarn kommer hinna träffas innan dess. Så jag antar att jag och Fia får sätta oss ner och fila lite på det hela.

Ha en bra dag babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback