Innan kl 10

Vaknade självmant halv nio innan klockan hade ringt. Fan,, det trodde jag aldrig? Kanske kan få nån rätsida på min dygnsrytm trots allt.
Tänkte gå till centrum innan jobbet och kanske inhandla mig en hårfärg, om jag hittar någon jag gillar. Så, Sanna, sugen på att färga lite hår ikväll?? :P I will call you.

Igår kom det ett gammalt par som började slåss i kassan. Det var rätt obehagligt. Jag blev helt ställd och visste inte vad jag skulle säga eller göra, men det löste sig tillslut. Tredje gången jag ser några börja bråka på jobbet.

Hatar det. Jag blir så obekväm.




Kommentarer
Postat av: sanna

MED IDIOT!!!! Kom å köp en hårfärg hos mig istället, så att du vet vad du köper KVINNA! Dom kostar 140kr..

Ingen jävla h&m färg här inte, då vägrar jag färga på dig ;)

2009-08-14 @ 12:34:19
URL: http://sannakoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback