Lillebror. Bababaaa. Bli inte som jag när du blir stor. Du stod vid dörren och sa: Är det här allt jag blir så dör jag. Lillebror bli aldrig som jag.

Nu är jag hemma. Vart bjuden på nån fest i Storvreten, men det bidde inte. Jag orkar fan inte. Jenni och Sanna är nånstans med Jerry och hans kompis. Dom skulle ha kommit upp dit med bilen men tydligen lurade grabbarna iväg dom på annat. Bland annat ett besök till Söderby. Ryyyys.
Det vart så att vi drog till TB's. Där träffade jag på en "Eddie Vedder". Jävligt snygg. Men han var jävligt ung. Älskar den där grungestilen. It's wonderful. Men han försvann i natten på bussen. Och jag sitter här. Är fan ganska full. Men jag mår bra.
Och det är massa oväsen utanför. Jäkla fyllisar.
Ååååh vad skönt det är att vara hemma. För sig själv. Ingen annan att tänka på.
Jag kommer somna gott inatt. Är såååå trött.
Men jag är ensam hemma och det är inget kul. Mycket skönare när bror är hemma. Han är så underbar, och jag älskar honom så mycket. Jag gillar det att vi har kommit varandra så mycket nära. Det har alltid varit jag och Joakim. I vått och torrt. Oavsett vad. Kanske är det så, att egentligen är det han som känner mig bäst? För vi är med varandra 24/7.
Det kommer kännas tråkigt sen när vi väl flyttar. För då kommer vi flytta ifrån varandra. Min lilla lillebror. Du är inte så liten längre...
Fan... Det kommer kännas jäkligt tomt att flytta ifrån honom. För vi har ALLTID bott tillsammans. Det har ALLTID varit han och jag. Jag vet hur han är, jag vet hur han mår. Och detsamma är det för han för mig.
Helt enkelt. Lillebror. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback