Lördag

Hej hopp, god morgon allihopa!
Vad härligt det är att vakna till att solen skiner! Eller vad säger ni?

Tänkte klä på mig och gå till centrum alldeles strax och kolla på ett par skor till ikväll. Och förhoppningsvis hittar jag en bra tröja jag kan ha på mig också. Och en stor fin bukett till farmor.
Fia var och inhandlade en stor korg till farmor, med likör, champagne, parfym, tvålar och lotion som vi äldre kusiner ska dela på. Såna presenter går alltid hem, särskilt när man inte vet vad man ska köpa.
Och så var det den där jäkla sången... Jag har inte övat ett skit, och lär inte hinna senare heller utom att ögna igenom det. Slår vad om att jag kommer tappa bort mig, bli nervös och garva och förstöra för dom andra.
GAH.

Nej, nu borsta tänderna och titta på skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback