Rubrik?!

Ska snart dra förbi Sanna och kolla lite hårfärger. Hoppas det finns någon bra! Vet inte vad för röd jag ska färga, så hon fr hjälpa mig.
Och inhandla min del av maten för ikväll. Gurkor och sallad! Och förmodligen blir det en bag in box.
Måste bara in i duschen först, men faaaan. Vad man mår! Att jag aldrig dricker massa vatten innan jag går och lägger mig. Men sen så har jag inte käkat nåt heller för den delen. 5 år gammal havregrynsgröt någon?
Det är i såna här tider man vill bo hemma. Hahaha, jaa, då får man åtminstone mat på bordet. Där utgångsdatumet fortfarande gäller.
Snart kommer pappa och Carina och Georgos och Elina hem. En tvåveckors semester i Thailand. Det skulle man inte tacka nej till. Dom undrade om dom skulle köpa med sig nåt från Bangkok när dom sen är där. Men jag vet ju inte vad dom har där? Köp nåt fint sa jag bara.

- DU STRESSAR JY UPP EELA SITUASIONÄN! KÅPPLA AAAAAAAAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback