U, som i urskog

- Hur går det med kärlekslivet då?
- Det är en urskog.
- Inte bra med andra ord?
- Exakt.

ASG

:Johannisar på jobbet..


- Fan den där bruden måste ju ha silikon.
- Säkert. Jag fixade också silikon, men det gick inte så bra. Det halkade ner och satte sig på magen istället.

:Och Emelie dog av garv.

Är ledig imorgon. Weei. Ska träffa Fia och vi ska sätta oss ner och kämpa med farmors födelsedagssång. Bara jag inte vaknar klockan tre. Som jag gjorde idag och det var tack vare att mamma ringde. Hade säkert sovit vidare annars och kommit försent till jobbet. Så, tack mamma!

Efter att jag läst Veronicas inlägg i sin blogg om den gamla hederliga tiden då våra barnprogram var som allra bäst, så fick jag ett enormt sug att att kika in på tuben och bli nostalgisk. Så det är vad jag ska göra, tills jag blir trött och somnar. Har ju som sagt vänt på dygnet totalt. It sucks!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varse go´stumpan

2009-08-07 @ 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback