Upp i gasen

Jag vill gå och lägga mig men jag är fortfarande för upp i gasen för att somna. Det var otroligt mycket ikväll och jag fick sån adrenalinkick att jag stod och skakade!
Sen i september kommer jag att börja gå som andra assistent och utbilda mig till handledare. Ska bli skitkul!
En del tänker ju, va fan Donken, jävla skitjobb.. Så tänkte jag också ett tag, men nu har jag helt ändrat attityd. Jag gillar det jobbet, det funkar jättebra för mig. Det finns alltid nåt att göra, man rör mycket på sig, gillar mina arbetskamrater skarpt och jag är jävligt mycket serviceminded.
Så, jag trivs, iaf just nu, som fisken i vattnet.

Funderade på om man skulle ta och färga håret igen. Denna gång till min ursprungliga hårfärg och bli en rödtott hihi!
Sanna, vad säger du? :P

Kommentarer
Postat av: Veronica

Rödtottis =) Söto!

2009-08-06 @ 12:04:28
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback