En lördagkväll med sejorna

Så var man hemma. Har haft en trevlig kväll med tjejerna, med tacos, öl och kortspel. Och shysst musik. Iaf tyckte jag och Veronica det :P.
Sen blev det skräckkörning med Jerry till Söderby och bort till nåt jävla kors. Och sen körde vi bort i mörka skogar, och blablabla. Hjärtat i halsgropen kan jag säga. Blev inte bättre när jag skulle hem och såg nåt svart som rusa mot mig i porten. Visade sig vara grannens hund, men vid det laget var jag redan död.
Sen trodde jag att det var nån hemma hos mig, hörde massa ljud. Visade sig vara en fluga som fastnat i kökslampan. Hahahahahhaha! Bra nojig man är va??
Nää fan. Jävla Jerry som ska skrämma upp en så där. Även fast jag tycker det är fett kul. Ni vet, adrenalinkick, så får man väl skylla sig själv i slutändan om man inte kan sova.
Jag och det mystiska. Funkar inte så bra ihop, även fast jag gillar det.
Åååh, vet ni vem jag fick kontakt med idag då? Calle!!! Det var fan år sen sist! Min gamla kära kompis. Jag hoppas att vi ska ses imorgon. Vore riktigt kul! Har saknat honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha, en fluga i lampan! :p

helt stoopid.

2009-08-16 @ 20:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback