Mjes

STORT credd till min underbara faster Märta som har hjälpt oss med farmors sång. Hon har i princip gjort klart hela låten åt oss! Vilket hon inte behövde, men den vart väldigt bra. Så ett stort tack till min kära faster!

Lillebror är hemma och är sjuk. Naw, stackaren. Och han är förkyld. Så ingen jävla rabalder om nån svininfluensa här inte. Tänkte på jippot som blev runt Sanna när hon var sjuk. Hahaha, herregud, lilla gumman.

Imorgon är det sista arbetsdagen och sen är det helg. Fyfan vad skönt. Har jobbat varje dag sen semestern, förutom en söndag. Så helgen är väldigt mycket välkommen. Och jag ser fram emot lördag då det blir en härlig kväll hemma hos Veronica med tacos och underbara tjejer.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag längtar också! :) Järn-gänget ;)

2009-08-13 @ 15:17:39
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Mamma

Märta e´duktig hon..

Krya på dig min son...

Stor kram till båda/Mams

2009-08-13 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback