En kall onsdag

Idag var en härlig, frostbiten dag med kallbrand i tårna och en resa mot Skärholmen med Jannike och Veronica.
Vart lite shopping där. Affärer är farliga, iaf om man heter Johanna.
- Nu ska jag inte handla nåt mer. Det räcker nu, säger jag, och går ut med en döskalletröja.
- Nej, nu ska jag verkligen inte ha nåt mer, säger jag, och går ut med ett par strumpbyxor.
Och så fortsätter det.
Så det blev som sagt, en grå munkjacka med döskallar, I love it. Ett par lila mjukisar med en strassdöskalle, hur sköna som helst. En klänning som jag funderar att ha på nyår. Svart, axelbandslös med en lackrosett i midjan och ganska "bullig" nertill och ett par svarta mönstrade strumpbyxor. Samt tre tjocka plastarmband, ett svart, ett vitt med leopardmönster och ett rosa med leopardmönster.
Egentligen skulle jag ha handlat julklappar... Men... Julklappar till mig!! Hehe..

Och nyfikna Johanna fick svar idag. Som jag listade ut själv. Det var ju ändå ganska så självklart hörrni!!
Jag är inte helt bakom flötet, haha!
Härlig dag med två underbara tjejer! <3
Veronica och Jannike, ni är guld värda!

Och igår hade jag en underbar tjej på besök. Eller rättare sagt, TVÅ underbara tjejer på besök. Fia kom med lilla magen. Som har blivit stor! Hon går snart in i 6:e månaden nu.
Vi satt nere på mitt rum och lyssnade på musik och snackade. Kändes som back in the days. Eller hur? :P Det finns en anledning till att jag kallar dig min andra halva. I love you.

 

Och nu sitter jag här, trött som ett mongo, och febrig känner jag mig. Måste sova. Men måsta plugga innan. Snart är jag klar med utbildningen. Woho!


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig min Ängel....

2009-12-03 @ 08:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback