En tisdagskväll

Jag hade en sån bra dag igår och jag fick bästa presenten: En gitarr! Asnice, så satt och plinka lite igår när jag kom hem till pappa. Fick med en övningscd, men den funkar fan inte att titta på.
Måste köpa bra gitarrböcker också.
Och av mormor och morfar fick jag en biljett till operan som jag och mormor ska gå på. Vi ska se "Barberaren i Sevilla" den 12 januari. Ska bli kul. Blir min första operakonsert!
Av pappa och Carina fick jag 500:- på Åhlens, och 500:- på Gina. Så jäkla nice.

Idag har jag varit och jobba. Var fett segt. Har varit så trött, och det har knappt varit nåt folk eftersom det snöar som fan ute.
Det är så myyysigt med snö. Träffade Sebbe en liten stund. Vi hade snöbollskrig och han fick in en träff rakt i ansiktet. Det kändes riktigt trevligt. Men som man säger; hämnden är ljuv, moahahaha!!

På torsdag ska vi fira "Lilla julafton" som vi kallar det. Eftersom mina föräldrar är skilda firar vi jul två gånger. Och Carinas barn åker till Grekland på lördag till sin pappa och är där över jul och nyår, så vi tjuvstartar!
Och jag som inte köpt några julklappar.. Fan.


SNÖ SNÖ SNÖ SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!! MASSA SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!
Walking in a winter wonder land.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu vill vi se bilder på din guitar =D

2009-12-16 @ 17:32:50
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/
Postat av: fia

du ska väl lyssna på cdn?

2009-12-16 @ 21:05:10
Postat av: Johanna

haha, menade dvd fia!

2009-12-16 @ 22:50:15
Postat av: Anonym

ja ba:P

2009-12-17 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback