Ett så ganska oviktigt inlägg

Uppe med tuppen idag! Gick upp klockan åtta trots att jag hade svårt att somna. Tror inte jag somnade förrän två inatt. Och just nu sitter jag med en kopp kaffe i handen och tittar på " 7 ages of rock" på tv. Dokumentär inom olika områden av rock. Riktigt intressant. Just nu är det om arenarock. Om Led Zeppelin, Queen, Kiss, U2, Bruce Springsteen, Dire Straits mfl.
Älskar sånt där.

Jag har blivit hemsökt av den där "Du kan sms:a eller ringaaaa" - reklamen. För det första skämtar vi om den hela tiden på jobbet (jag och Sara), sen så drömmer jag om den, den spelas om och om igen. Sen ska såklart mamma ringa mig och prata julklappar - Du kan ju messa eller ringa sen. Och den är överallt! På tv och radion, heela tiden.
I'm haunted.

Imorgon är det personalfest på Hågelby. Ska bli roligt och jag ser fram emot det. Missade förra årets. Det tråkiga är bara att det är så mycket skönt folk som har slutat. Prutt.
Kan man ha samma klänning på sig på personalfesten imorgon som man tänkte ha på nyår? Det spelar väl ingen roll egentligen?

IN MED EN SNUS OCH DAGS FÖR FF-KOMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback