FF-Koma

Fan vad  glad jag blev när jag hittade den här versionen. Jag försvinner verkligen in i musiken, in i spelet. Jag blir så nostalgisk.
Och det är så kraftfullt!! Aaaahhhh. Finner inga ord!!



Kanske inte så kul att höra om man inte är ett FF-fan och man inte kan och vet spelet.
Men det gör inget. För jag gillar det. Att vara ensam om något. Det här är mitt. Det jag känner och det jag upplever.
Det här är mitt nördiga sätt att avreagera mig, och ingen annan jag känner känner till det här eller har lust att ta del av det.
Men jag vill ändå dela med mig av det här. För att, det här är mitt.
Min lilla grej. Min lilla bubbla jag försvinner in i.
Och det är ändå ganska personligt, för mig. Folk förstår inte. Och det är en av grejerna till att jag inte brukar öppna upp mig.
Jag är konstig. Jag är komplicerad. På mitt sätt.

Och jag älskar det.




Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Man ska vara konstig och komplicerad:)

2009-12-09 @ 14:07:28
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback