Koma

Ni har väl hört om något som Veronica kallar för musik-koma? När hon lyssnar på musik och bara försvinner?
Så kommer det bli för mig dom närmsta dagarna.
Fast.
Final Fantasy-koma.
Mani kan man också säga.
Mihihohooho.
I love dom här perioderna. Dom här "komorna". Man bara försvinner. In nånstans, till ett ställe man älskar. Bort från verkligheten.
I love to live with my head in the clouds. Cloud... Där fick jag till det, hahaha.

Usch. Jag kan vara så töntigt nördig ibland.

:D

Åh. Åh. Åh! En annan sak. Jag längtar till min födelsedag. För vet ni!
Jag ska få en gitarr!!!
Ytterliggare en grej att nörda med. Woho!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Musikkoma är oslagbart!!!! :)

2009-12-09 @ 00:25:19
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Ja jag undrar också, något i stilen med allt i ett tror jag. En riktig skit dag.

Men tack, jag försöker :) Ska tänka på det idag. Det blir nog bra.

Pusspuss!

2009-12-09 @ 05:19:27
URL: http://ispeakmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback