Smooooke in the whoooole house. Dududuuu dudu dunuuuu!

När jag kliver innanför dörren möts jag av värsta röklukten. Alla är inne på sina rum, förutom pappa som sitter i soffan och käkar candy.
-Va fan eldar ni?!
-Nää, vi försökte men det gick inge bra.
-Hahaha! Vadårå?
-Kaminen är typ förstoppad och veden var kall. Och jag som ville vara en bra man och få lite värme i huset. Istället kom det en tjock rök ut i hela huset. Det riktigt stack i ögonen.
-HAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Pappa är allt bra söt.
Och jag och pappa har exakt samma godissmak och han hade köpt feta candypousen så vi satt och kollade på Ullared, skrattade åt konstiga människor och hade fredagsmyyys, i röklukten. Den har fan inte försvunnit än.

Längtar till imorgon, imorgon, imorgon. Hela veckan väntar jag, på lördag, lördag igen! Woooowooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback