Snöbomber!!! Och granaterrrrr!!!

Herrejävlar. Har ni sett vädret vi har???
Klart ni har.

Jag hoppade av några busstationer innan och gick. Fyfan. Så jävla häftigt väder! Hela himlen, luften, är täckt av massa snöflingor och det ligger ett tjockt täcke av snö överallt! Till och med fönstrena är täckta med snö!
Och jag var så glad när jag gick, jag hoppade och sprang, hahaha!
Jag älskar det! Och att jag såg ut som snömannen när jag kom hem är ju bara coolt, eller hur? Pappa sa att jag var konstig, haha.
Imorgon när jag är ledig tänker jag gå ut och leka i snön! Wohoooo!!

Nu ska jag ta mig en nattmacka och kolla på världens bästa serie: VÄNNER

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst e det härligt med snö. Nä.. du e inte konstig, bara glad..älskar dig

2009-12-17 @ 06:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback