The demon and I

Jag har varit så ARG idag! Så arg att jag inte ens känt igen mig själv.
ARG att jag har mått illa. Jag har skakat.
Jag har aldrig varit så arg.
Det som började som en helt OK dag, slutade i att förtryckta känslor kom upp till ytan.
Känslor som jag alltid förtränger.
Man kan nog inte förtränga och hålla tillbaka känslor hur länge som helst.
Då kommer det, som en bomb.
Det är inte just nån "specifik" sak. Det är massa undermedvetna saker.
När någonting dyker upp som rör upp känslor, brukar jag alltid gömma dom, långt bak någonstans.
Men den här gången blev det bara för mycket.
Och då kom alla känslor. Massa förvirrande känslor. Känslor som jag inte kan sätta fingret på.
Och jag var så arg, så satans förbannad på allt och inget.

Nu förkortade jag ett bra långt inlägg.
Det blev för personligt.
Vad tänkte jag på... ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback