These girls fall like dominoooos, dominoooooos!

Satt och kikade på MTV2 när den låten kom. Härlig start att komma igång på dagen med.
Ska strax välja ut en outfit inför kvällens julbord/personalfest på Hågelby. Det blir iaf nån svart klänning, det är ett som är säkert.
Ska vara nere på jobbet klockan tre för att möta upp Elin och sen hämta upp Emelie och Sara och åka bort mot Elin som bor i Södertälje. Göra oss iordning och förkröka. It's gonna be nice :)
Men jag känner mig verkligen inte på humör för att göra mig iordning. Om det ändå var acceptabelt att man dök upp i mjukisbyxor och knullrufs så skulle jag vara glad.
Äsch, jag kommer igång snart. Är fortfarande på mitt morgongriniga humör.

Och vem vann igår då?????!!!!!! :D:D
ERIK!!!!
Inte så jävla otippat eller hur? Han är grym.
Bara vänta och se hur lång tid det tar tills han är passé. Som alla andra idoler, suck.
Men vinnarlåten... Inte för jävla bra tycker jag... Som vanligt.



Lyssna!

Dominoooooooooooooooooooooooooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback