Tjuvstart! Hihi

Idag så blev det prinskorv och sill och köttbullar och julmust och potatis och julvört.. MUMS!!!! Och att inte glömma: Gamla hederliga Paradis. (Aladdin också men vi hade Paradis)
Gott gott gott. Men man blir så jäkla mätt av julmat! Satt helt förstoppad resten av kvällen och ändå var jag tvungen att ta godbitarna ur chokladasken, hahaha.
Det här var Elina och Georgos hederliga jul innan dom far hem till Grekland, så dom fick massa julklappisar. Och till min förvåning fick jag också en liten: Versaces Bright Crystal. Riktigt jävla god parfym!

Nu har alla barn jullov. Den som hade det.. Gud vad skönt med två och en halv veckas ledighet från jobb.
Men, jag har iaf tagit ut en veckas semester from 29 dec. Jag läääähääängtar.

På lördag blir det Magnus Betnér på China Teatern med Veronica och hennes brorsa och hans polare, och efter det blir det utgång på Harry B. DET ser jag fram emot! Ska bli så jäkla kul, inte bara för Betnér, utan för att jag får äääntligen ha en awsome helkväll med bästa tjejen!!! Wohooooo!!! Rocknroll för hela slanten!!!
OCH, söndag blir fan inte sämre! Då ska jag hem till min andra halva <3. Vi ska julpyssla och lyssna på julmusik och, (jag håller tummarna) titta på Ensam Hemma. DET är ett måste runt jul. är det jul! Och DET är en awsome söndag!! :D


Kommentarer
Postat av: Veronica

rock n roll brudäääääään <3

2009-12-18 @ 00:03:42
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback