Usch

Vad jag känner mig fet.
Känns som om jag har lagt på mig flera kilon bara ikväll på julmat och candybites.
Min mage liksom expanderar så fort jag för nånting mot munnen.

Sväller.... sväääääller... FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.

Hur fan ska det gå nästa vecka?

EXTRA FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.
Känner mig som Lardass från "Stand by me".
BOMbada BOMbada BOM! Lardass! Lardass! Lardass! Och sen spyr alla på alla.



Men, en sak som jag är väldigt glad över: Det är att jag fick spendera (inte hela kvällen) men några timmar iaf, med min lillebror <3
Det är inte ofta nuförtiden.
Och det gjorde min kväll.
Jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: madde

DU är INTE fet!

2009-12-18 @ 08:26:36
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: Mamma

Saknar er båda, mina änglar..puss puss...

2009-12-18 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback