Bara massa jobb!

Andra dagen på jobbet på dagiset. Det går jättebra och jag är jättekär i alla barnen! Nåja, nästan alla..
Dom är übersöööta! Och dom gillar mig. Sitter och leker med dom, läser sagor, fixar mat, torkar snoriga näsor och blåser på det onda knät.
Nej jag gillar det skarpt. Man känner att man får någonting tillbaka samtidigt som man ger. Sen så är det extra plus i kanten att jag och Fia jobbar tillsammans :) Eller vi är i samma byggnad iaf fast på två olika avdelningar, ungarna springer ju alltid igenom för det är en gemensam korridor emellan så vi ses ju iaf hela tiden.
Så jobbade igår 8.00-15.30. Sen var det att jobba på McDonalds 16.00-21.00. Idag och imorgon är jag ledig därifrån så då kan jag jobba lite längre om dagarna på dagis. Sen blir det dubbelpass på fredag från 8.00-00.30. Och jobba lördag/söndag. Och dubbel hela nästa vecka. Kommer säkert bli trött men jag är så jävla uthärdad så det kommer gå. Även om jag kommer bli grinig och trött och bli fett irriterad på allt å alla. Gäller bara att tänka CASH och SOMMAR och SPARA och ALLT ROLIGT MAN KAN GÖRA I SOMMAR MED CASH!
Fett naiz.

Nästa vecka är det tid för min tatuering som ääääntligen kommer bli klar :) Jag längtar till 4-timmar-full-of-uthärda-smärta. Yeah!!

Jag är jätteröksugen fast ändå inte. Har inte rökt på hela dan.. Good for me.

Kings of Leon, I love.. Har verkligen fastnat för dom. Asbra!! Smälter varje gång jag hör hans röst. Särskilt i låtarna Use Somebody, Sex on fire, Cold Desert, Notion och Revelry... åhhh Revelry.. Strålande låt!!!

Haha jag känner verkligen hur man efter dagisjobbet luktar småbarn. Och dom har ju för sig allt möjligt.. Ja men typ lukter blandade med mat, gamla strumpor, välling, jord, krita och jaa. vad ska man säga.. småbarn helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

HEJ min härliga unge, jobba inte för mycket nu. Kul att barnen trivs med dig och du med dem, men vem kan motstå dig...??? puss och kram glöm inte och vila../ Mams.

2009-02-20 @ 19:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback