En onsdagkväll

Sitter här i min übersköna fåtölj och tittar på Fantomen på Operan.. för typ femtioelfte gången haha! Riktigt bra film att bara drömma sig bort i. Den måste nog vara min favoritfilm. Kan fan alla repliker.

Var ledig från jobbet idag. Tog chansen att städa och fixa lite här hemma. Och att skaffa en blogg! Woou, credd till mig. Tänkte det skulle vara en kul grej. Inte för att jag tror att nån särskild kommer läsa. Men kul att bara få skriva av sig.

På lördag är det Valentines day. Fuck valentine säger jag. Vad är för point med den? Jag är ändå alltid singel på den dan haha! Jag och mamma ska in till stan då, åka in till St:Jakobs kyrkan och kolla på gospel och nån stråkkvartett som skulle spela. Ska bli kul!

På måndag ska jag på arbetsintervju om ett vik på dagis i Vårsta. Jag  hoppas det kommer gå bra och att jag får jobbet. Har ingen större lust att vara kvar på McDonalds med skitlön. Men arbetskamraterna är fan skönast. Det kommer bli tråkigt att lämna dom. Men men, man måste vidare i livet!



Undra om det är nån bra porr på tv...

                                                                            Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback