...

Öööööhhhhhh... fyfaaan.... så här jävla bakis har jag inte varit på länge. Mitt huvud känns som att det ska sprängas när som helst, och mina ögon tåras och det går inte att släcka törsten. Jag vill bara ligga hemma idag under täcket, men nej, jag ska ju jobba! Yayyy! Jag hoppas innerligt att det är lugnt idag annars spyr jag på nån gäst.
Var med Jenni, Sanna, Jannike och Veronica på Tbs igår. (jag hade tydligen cash) Sen drog vi till nån fest på nåt ställe som heter Garaget, ligger ute vid Bovallen, Grödinge. Mycket folk där, men var inte så jävla kul.. Det hade ju sina orsaker..
Måste försöka vila upp mig till tolv då jag börjar. Pallar inte.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kul att jobba på donken en dag som denna! Blä. Skulle aldrig mer kunna äta burgare!

2009-02-22 @ 20:41:15
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback