I got the frickin' job maaaan!

Jaaa, idag så var jag på arbetsintervjun uppe på Storvretsskolan. Det gick jättebra. Ska få börja jobba redan imorgon, på fredag och hela nästa vecka. Känns asnice!
Samma dagis som Fia, fast inte samma avdelning. Ska jobba 8-15.30.. hoppas jag kommer upp på morgonen. Vaknar annars alltid vid typ elva tolv. Sen efter det ska jag iväg och jobba på Donken till 21.
Kommer va så hela tiden typ. Men det ska jag klara!
Känns så bra!
Vi kommer va 3 personer på 17 barn. Från 1-3 år. Urgulliga små bebisar haha. Fast kanske kommer ha andra tankar efter imorgon haha!

Har ju aldrig haft någon erfarenhet med barn, men det kan nog inte vara så svårt. Har ju trots allt alltid varit äldst i syskonskaran, så kan det där med att ta ansvar och städa efter dom. Iaf efter min 18-åriga lillebror.. suck. (Nu kände jag mig gammal.. herregud, han är redan 18! Snart 19!)
Och jag fyller 21 senare i år. Tiden går så himla fort. Man hänger nästan inte med. Det har inte ens sjunkit in att jag är 20 än.

Usch, jag har ont i huvet.. och mår illa. Säkert för att jag är nervös inför imorgon.. Jag vill bara gå å lägga mig.


Världens bästa låtar just nu:

Kings of Leon - Use somebody

Muse - Starlight
Muse - Knights of Cydonia

The Killers - Bones

The Killers - Human
Robyn - Be mine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback