Snart jobba

Ska strax gå och jobba. Känner mig rätt taggad ändå. Har varit rastlös hela dan så känner för lite fart och stress.


Efter att jag gjort klart min tatuering den 25.e så ska jag spara spara sparaaaa. För jag vill ut och göra massa saker nu i sommar. Vi tjejer har snackat om en resa ner till Grekland. Och verkligen bara ha semester. Ta det lugnt, ligga på beachen varje dag, gå ut och käka, ta en drink eller två. Skulle inte palla med att åka ner till nåt jävla partyställe och va bakis varje dag. Det har jag nog med erfarenheter från här hemma.

Nej men det skulle verkligen vara nice. Bara komma häirfrån Tumba. Orkar inte med det här stället.

Och kanske ta en roadtrip runt i Sverige, det skulle va askul! Upptäcka nytt folk och nya ställen här i hemlandet.

Och göra andra saker, som typ fallskärmshoppning, eller bungyjump! Vilken adrenalinkick man skulle få!

Jag vill verkligen lyfta på arslet och ge mig av härifrån. Om inte nu så åtminstone snart!

Måste få ihop cash först. Inte så jävla lätt och spara när man har en jävla skitlön, men jag hoppas jag jag nu kommer få jobbet på dagiset. Och gå upp några tusen. Skulle inte sitta helt fel.


Ööhhh... jag har en sån där fuldag idag. Har precis fått mensen så man känner ju sig som världens fetaste. Helt uppblåst. Jag fattar inte varför man sväller upp så jävligt när man får mensen? Får knappt på mig byxorna!


Yeah yeah, well.. Off to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback