Lista

Oftast på tallriken: Mackor
Bästa klubben: Har inget särskilt favoritställe, är inte ute så värst mycket
Då vet jag att jag är kär: När det pirrar i magen och jag saknar personen
Detta gör jag när jag är ledsen: Skriver dagbok, lyssnar på musik
Hit går jag helst: Där jag känner mig trygg
Älskar att ge bort: En bra personlig gåva
Efterrätt: Cheesecake
Dagens lögn: Har inte ljugit nåt
Mitt rum är: Stökigt! Fullt med massa kläder på golv och säng
Vad åt du senast: Melon
Vem fick du mail av senast: Denise
Senaste bussresa: Vid sju upp till pappa. Men den var inte lång för bussen kom inte uppför den hala snöiga backen..
Manchester eller jeans: Jeans
Sover du naken: Ibland, annars i stor t-shirt
Vad gör du när du inte kan sova: Tänker mycket, skriver, lyssnar på musik
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: Ingen aning, får se när jag blir gammal
Hur många dagar i veckan går du på fest: Beror på om jag har cash eller inte, annars typ en gång i veckan
Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: Det ÄR Sveriges huvudstad, pucko
Vad tycker du om Lunarstorm: Fjortisställe
Favoritfilm: Har många, men Fantomen på Operan är en särskild favorit
Vem får dig att må dåligt: Dom som inte ger mig space, eller skiter totalt i mig
Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Ibland
Är du ett intellektuellt geni: Självklart. Smart som fan!
Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt: Vem har koll på han?
Är du den som avslutar telefonsamtal: Beror på vem jag pratar med
Vad gör du om tio år: Ingen aning! Den som lever får se!
Vad gillar du för kakor? Dom med chokladbitar i!
Vad äter du helst till middag? Grillat
Varför är du inte vegan? För kött är gott
Vad heter ditt husdjur? Nisse (katt)
Vad har du på dig just nu? Mjukisar med munkjacka och t-shirt
Vad har du för frisyr? Mycket uppklippt och snedlugg
Hur många timmar brukar du sova per natt? Beror på när jag lyckas somna. Oftast 3-8  timmar kanske?
Vad dricker du helst till maten? Vatten eller mjölk
Vad dricker du helst på fest? Staropramen eller vitt vin
Vad åt du till frukost? Kellogs Frosties smakar goooott! Och väcker tigern i dig!
Vem saknar du? Ingen
Är du pinsam på fyllan? Hahah dum fråga..
Skriver du dagbok? Japp, en väldigt privat sådan
Vad gjorde du sönder senast? Mina strumpbyxor
Har du blivit hotad på telefon? Naeeee, inte vad jag kan minnas
Vad var det senaste du köpte? Donken till Jenni
Vad har du dåligt samvete för? Att jag aldrig kommer iväg och tränar! Plus allt skit som man käkar
Vad heter ditt favoritgosedjur? Nalle (stor gosebjörn som jag fick när jag döptes)
Vem kramade du senast? Pappa
Vad är du beroende av? Uppmärksamhet, närhet, kärlek, drömmar och hopp
Är du sexuellt frustrerad? För det mesta men inte just nu
Har du duschat idag? Nope
Vem vet mest om dej? Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback