Brainstooooorm

Har suttit hela kvällen, vi alla 9 kusiner och brainstormat inför farmors 75-årsgalajj. Vi har tagit en låttext från Cornelis Wreejswik "Brev från kolonien" och satt in egen text om farmor och våra minnen vi har med henne.
På nåt jävla vänster så gick det väääldigt segt. Alla var ofokuserade och man försökte få till det bra. Vi kom visst en bit på väg, men... Ahhh, jävligt ont i huvudet har jag nu iaf. Är inte van att tänka så mycket kanske? Hahahah.
Sen så skulle alla hålla på och bråka och tjafsa hela tiden. Det funkar inte att vara instängd i ett rum med massa Dahlbergare och Fredrikssonare och Lehtosahlare i 5 timmar och försöka komma fram till något. Tydligen.. :P

Fick börja jobba en dag tidigare. Var tydligen kaos på jobbet och ingen annan kunde jobba, så jag var sista utvägen. Och man ställer ju så klart upp för laget!
Fast att jobba tre timmar är ju ingenting.
Bra mjukstart efter en månads semester!

Imorgon skulle jag och Sanna dragit på en klassåterträff. Men det blev ändrade planer. Jag slutar inte jobbet förrän elva på kvällen, och dom hade planerat att dra till Tb's. Och det stället har jag fan ingen lust med. Så det blir till att dra hem till Emelie som har feting partaj istället! Yay!

Nu ska jag nog ta mig en liten kvällsis och glo på tv. Natti babes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback