Come togetheerrrrr

Kvällen igår var riktigt trevlig hos farmor och farfar. Med grillad kyckling, massa prat om allt. Och så tårta på det. På en torsdag.
Sen gick vi in i vardagsrummet och kollade på massa gamla bilder från när vi var små, och svartvita bilder från farmor och farfars unga dar. På deras föräldrar och vänner och syskon, och dom satt och berättade hur det var på den tiden.
Det var kul och intressant att få höra, och man såg hur nostalgiska dom blev och hur det lyste upp i deras ögon.


Nu har lillebror dragit till Gotland med massa polare, och kommer hem på söndag
Sa åt han att ta det försiktigt och inte supa så mycket så han försvinner och drunknar nånstans.

Och mamma och Göran köpte båt igår! Yayyy! Fan vad härligt, och som jag har längtat! Nu kan vi åka ut i skärgården till massa små mysiga ställen. Älskar att vara på vattnet.
Och dom åren vi hade båt var fan dom bästa somrarna jag haft. Så nu är jag klad. Hörde du, jag sa att jag var KLAAAAAD!

Blev bjuden på en inflyttningsfest i Täby av Micke.. men jag pallar fan inte åka dit ut och bli fast där. Tar ju hur lång tid som helst att ta sig därifrån om det skulle va tråkigt. Och här hemma har jag massa alternativ.
Så ska snart dra till Jenni, där vi ska ta varsit glas vitt och sjunga Singstar och lira GH och lyssna på MJ på högsta. Sen får vi se vart kvällen tar oss. Om  vi dra hit eller dit.. eller dit... eller där borta kanske?

Ha en trevlig kväll så kanske vi hörs! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback