Hurra hurra hurra för lillebror igår

Igår fyllde lillebror hela 19 år! Jag, Jocke och Micke satte oss här hemma och åt cupcakes och drack lite öl. Sen kom Jeppe och Jacob och snodde honom för att åka vattenskidor och parta. Så jag och Micke var hungriga och bestämde oss för att laga pasta carbonara. Blev rätt mycket eftersom vi använde ett halv kilo bacon. Haha.

Idag har jag inget planerat. Mamma kommer nog förbi för att fika lite. Och vädret är ingen direkt höjdare heller. Kanske följer med Emelie en sväng till Skärholmen.

Och imorgon är det redan Harry Potter dags! Yayy, har längtat efter att få se den filmen :D. Den årliga tradtitionen som vi alla tjejer gör, haha.

Nej nu ska jag klä på mig. Kan inte sitta i pyamas hela dagen.

Peeeeace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback