llgfjld

Urrghh,, den här jävla svininfluensan. Man hör om den skiten överallt! Snacka om att man blir nojig. Som när alla sket ner sig för att Sanna mådde dåligt och trodde hon hade svinis.
Man vågar ju inte bli sjuk för 5 öre under den här tiden nu.

:O... Lät som att nån gick i hallen? Nej,, det är bara jag.. usch.. Sanna berättade att det spökade hemma hos henne inatt. Nån som höll på i badrummet. Spooky shiat det där.
Tycker att jag själv är larvig som hoppar till för minsta lilla grej, men jag är sån. Fantasin bara skenar iväg!

Imorgon kommer det någon som ska titta på lägenheten. Suck my..
Jag vill helst inte flytta. Skulle jättegärna köpa lägenheten, men det blir för dyrt. Så det här suger.

I'm fockin starvin' mate.. but I got nothin!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Aaah.. Ja gör det. Skynda innan jag sticker bara! :D Om det är fylleångest vi pratar om kan jag tänka mig i vilket kaliber det handlar om. BLÄ

2009-07-20 @ 15:37:44
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback