LÖKA!

Lök lök bakislök! Å vad jag älskar bakislööööök.

Igår blev det en härlig grillning med tjejerna, och MMMM vad gott det var med fläskfilé! Det är grejer det, särskilt när man har levt på macaroner en hel vecka :P.
Och min sallad blev en lite succé också fick jag höra. Tacka Carina, hon jag snott den ifrån. Och den salladen är ju bara för jäääkla god. Skulle kunna äta upp en hel skål med den salladen.
Efter att vi suttit ute på gården drar vi upp hit och har det trevligt med ständigt tjejsnack. Och massa folk kom och gick.
Mitt vardagsrumsbord är ganska så fullt med massa glas, flaskor och burkar. Jag är för lat och bakis för att orka plocka bort skiten nu.
Snart...

Idag hade vi sagt att vi skulle dra till Grönan, vilket icke bidde. Alla är way too döende I think. Sen så är det retardväder också, med skurar som kommer som dom vill.

Gordon Ramsay på TV. Älskar den snubben. Särskilt det där programmet där han ska få en resturang på fötter igen. Han har sånt jädra temperament!
It's entertaining ;).

Imorgon blir det äntligen Harry Potter. Den här gången har Emelie bokat så nu hoppas jag att vi får biljetter haha!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vi tar grönan snart!!

Då ska Sanna hänga med oxå ;P

2009-07-25 @ 17:22:37
URL: http://jannikee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback