Memorial

Idag haltade jag hem till Fia där det blev Michael Jackson hela dagen. Och natten. Fan. Jag har inte riktigt förrän nu insett att han är död. Det känns asweird!
Och minnestjänsten dom hade för han var jättefin. Både jag och Fia satt där helt tårögda. Särskilt när Brooke Shields och hans bröder och familj höll tal. Och när ena brorsan sjöng låten "Smile" som Charlie Chaplin skrivit.
Det var jättefint.
Konserten dom visade efteråt från Bukarest var ju awsome! Tänk att få ha sett honom LIVE! Maaan..

Nu har äntligen mina kära vänner Jenni och Sanna kommit hem från Cypern. Träffade dom idag, och jaa, jag känner mig extra blek. Men det är som vanligt, haha. Och Sanna asgarvade åt mig när hon såg mig sega fram på kryckor. Haha, tack!
Jag vill också åka utomlands till ett varmt ställe. Det ska ju vara sånt här väder hela juli tydligen. Just under min semester. Buu..
Eftersom dom hade det så roligt i Cypern har vi sagt att vi tjejer ska åka dit nästa år. Så det hoppas jag blir av!

Nej fy vad jag är trött. Men det känns som att jag ändå inte kommer somna när jag väl lägger mig. Så det får bli lite slötittande på tv.

Peeeeeeeeeeace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag inte kommer ihåg alldeles fel så låg du i min mage när Pappa och jag var på hans konsert sommaren -88 på Eriksbergsvarvet i Göteborg.Så då har du ju varit me´du också, kolla med Far din han kanske kommer ihåg bättre.// Mamsen

2009-07-08 @ 08:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback