No magic

Blev ingen Harry Potter igår för oss. När jag skulle köpa biljetterna via internet så gjorde jag nåt fel antar jag så köpet gick inte igenom fast jag trodde det!
Så det blev ingen magi.. Vi som hade sett fram emot filmen jööööö!
Men men, vad ska man göra? Så vi satte oss på O'Learys och käkade gott, drack en öl, sen åkte vi hem till mig och hade en Michael Jackson tributekväll där vi bara körde massa MJ låtar. Och så vin på det.
Aaahh, ja gillare! Och så blev det Disneylåtar framåt småtimmarna haha!

Just nu sitter jag hemma hos Fia, äter chirre, och känner mig allmänt lurkig. Tänkte passa på att lira lite Sims 3. De e sweet!
Senare blir det hem till farmor och farfar där dom ska grilla. Känner mig riktigt sugen på en saftig stek med bea och tsatsiki och potatis. Shit.. va gott..


Ääähhh. peace.. orkar inte sitta här längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback