Sego

Idag är en sån där "härligt" seg dag. Urk. Skulle följt med Emelie och några ut och ta en öl på nån uteservering, men jag pallar inte. Dessutom måste jag hålla i pengarna. Jag är alltför dålig på det, tyvärr.
Och foten är bättre! Blåslagen visst, men den är inte lika svullen längre, och jag kan gå utan krycka.

Jag hatar när man träffar på ett snyggt gammalt ragg och man själv ser ut som en säck potatis. Det är stunder då man bara vill sjunka ner genom jorden. Man vill ju alltid visa sig från sin bästa sida, right?

Snart dyker Emelie upp och vi tänkte se Dirty Dancing. Sen kommer Fia förbi för att hämta sina grejer och då tänkte vi dra och käka nånstans.

Måste.. röra .. på mig... orkar.. inte... klä.. på mig.... Varför blir man alltid så jäkla seg dagen efter?? Fockin alcohol, aayyy?

Kommentarer
Postat av: Veronica

lök lök lök.. mummssiii

2009-07-13 @ 22:40:26
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback