Skavsår

Fucking flipflops. Får stora skavsår mellan tårna. Men det är antingen dom eller Converse. Slängde massa skor här för inte så länge sen. Och har inte varit och inhandlat nya, tyvärr. Och med conversen får man sån jäkla fotjos haha. Plus att mina fötter är bleka av att jag bara använt dom. Så måste ju catcha lite färg på fossingarna.

Jannike jag och Evelina drog till Donken och käkade glass. Finns ju knappt några bra fikaställen här i Tumba, och här blev det en bra plats. Och nära också. Och jag hoppas att våra planer att dra till Gröna Lund blir av! Skulle vara skitkul att köra 5-kamp och dricka bärs och åka lite karuseller! Jag har heller aldrig kört 5-kamp, så det vill jag testa på :D.
Och Evelina är den sötaste lilla ungen! Helt fascinerad av mitt rosa nagellack. Det var jättekul att träffa dom två. Första gången faktiskt som bara vi umgicks på tu man hand.

Hahaha, sååå söt. Brorsan är fett nervös. Går runt och donar här hemma för att en brud ska komma! Gillar henne märker jag :). Bra att hon kommer hit så storasyster kan godkänna henne eller inte.

Och jag ska sluta älta det förflutna. Det kommer aldrig igen. Det gäller att blicka framåt, mot nya möjligheter! Även fast det tar tid, och är ganska svårt, så ska det gå bra.

Nu ska jag ta och njuta av en pilsner på balkongen och lyssna på Aerosmith.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback